in het programma “Binnenste Buiten” dat op de Nederlandse televisie werd uitgezonden, zie je een reportage van chef Geert Van Hecke bij bioboer Philip via deze link op hun website (vanaf 5min30) :
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/lekker-eten/video/leon-bij-de-zuiderburen-in-brugge